Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Σκόρπιες σημειώσεις (#13)

Κάποιοι σύνδεσμοι που μου έφτιαξαν τη διάθεση:

1. Αν θέλετε να φτιάξετε μια ομελέτα αλα Gordon Ramsay δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις οδηγίες του!



2. Αν -και μόνo αν-  είστε ανοιχτόμυαλοι, αν σας κουράζει το πολύ politically correct, αν τα έχετε πάρει στο κρανίο με τα διάφορα είδη διατροφικών μοδών, αν βαρεθήκατε να ακούτε περί υγιεινής διατροφής, αν δεν αντέχετε τους γαστρονομικούς ξερόλες, τότε ακούστε τον απολαυστικό κο. Jim Gaffigan. Δεν ξέρω αν εννοεί όλα όσα λέει αλλά είναι ξεκαρδιστικός, δηκτικός και σαρκάζει πολύ έξυπνα διάφορες διατροφικές μόδες που εν τέλει κουράζουν κι ουσία δεν έχουν.






3. Η κα. Martha Stewart έκανε το λάθος να δημοσιεύσει μια καθόλου κολακευτική φωτογραφία μιας σαλάτας -ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων- και το twitter πήρε φωτιά. Δεν της χαρίστηκαν διάφοροι food blogger -της την είχαν στημένη μιας κι έχει ανοίξει πόλεμος μεταξύ των δύο πλευρών-  κι έγινε της τρελής. Η ίδια πάντως παρέμεινε ατάραχη. Εδώ που τα λέμε η φωτογραφία είναι απαράδεκτη, ούτε η υποφαινόμενη δεν έχει πέσει τόσο χαμηλά στις φωτογραφικές υπερπαραγωγές της!


4. Δοκίμασα αυτήν την πολύ απλή και πολύ νόστιμη φριτάτα.

5. Δοκίμασα αυτήν την εξαιρετικά απλή αλλά θαυματουργή βινεγκρέτ. Προσοχή τη βινεγκρέτ δοκίμασα όχι το ...ψημένο κουνουπίδι (έλεος δηλαδή!) Η βινεγκρέτ δεν είναι παρά λιαστή ντομάτα, ελαιόλαδο και λεμόνι κι αν πετύχεις τις σωστές αναλογίες είναι θεϊκή! Τόσο απλά!

6. Προ ημερών έφτιαξα αυτήν την κολοκυθόπιτα που με ενθουσίασε! Κι ανυπομονώ να δοκιμάσω το σαραγλί που φαίνεται εξίσου θελκτικό!


Ες αύριον τα σπουδαία ...με μια πρώτη φορά!

10 σχόλια:

  1. Λοιπόν, η ομελέτα του Ramsay φαίνεται ...άπαιχτη! Η σαλάτα της κας Stewart τρισάθλια και σιχαμερή, υποθέτω ότι τη δημοσίευσε για να...ΜΗΝ φτιάξουμε τη σαλατούλα? Τη βινεγκρέτ θα τη δοκιμάσω με (ναι,ναι) κουνουπίδι! Τέλος, τα δύο τελευταία γλυκά τα κράτησα για μελλοντική χρήση. Merci για τις προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμελί καλημέρα!
      Γέλασα πολύ με τη δικαιολογία που βρήκες για την κα. Στιούαρτ! Όντως αυτός μπορεί να ήταν ο στόχος της!
      Εγώ ευχαριστώ! Χαίρομαι που εκτιμάτε τέτοιες αναρτήσεις. Ίσως το ακθιερώσω τελικά.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Crispy μου. Τι κάνεις; Την κολοκυθόπιτα και το σαραγλί τα έχω βάλει κι εγώ στο μάτι. Φαίνονται υπέροχα γλυκά, αλλά μόνο εγώ τα τρώω από το σπίτι μου, να συναντηθούμε κάποιοα στιγμή να τσακίσουμε παρέα τα ταψιά; χι χι χι
    Την βινεγκρέτ την δοκίμασες σε λάχανο; Ίσως και σε κολοκυθάκια βραστά που μου αρέσουν πολύ. Γιατι δεν σου άρεσε το κουνουπιδάκι βρεεεε?! Επίσης θα δω σύντομα στην ταινία από το βιβλίο του JO NESBO Κυνηγοί κεφαλών να δούμε τι παίζει. Πολύ ιδιαίτερο το LA MIGLIORE OFFERTA. Υπέροχος ο κος Rush. Φιλιάααα
    Υ.Γ Πάντως ο κος Ramsay στο Master Chef βρίζει λιγότερο, είναι κύριος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νότα καλημέρα!
      Μην νομίζεις κι εγώ σχεδόν μόνη μου τρώω γλυκά και πίτες- ο σύντροφος είναι λιτοδίαιτος συν τοις άλλοις φέτος αποφάσισε να είναι ακόμα πιο προσεκτικός στη διατροφή του, εν τω μεταξύ είναι πιο λεπτός από μένα!
      Μου αρέσει πάρα πολύ ιδέα σου, η συγκεκριμένη βινεγκρέτ πάνω σε κολοκυθάκια βραστά και θα το κάνω!
      Η ταινία ''Κυνηγοί κεφαλών'' έχει ενδιαφέρον, δεν έχει όμως Χάρι Χόλε! Κι εμένα μου άρεσε το "La migliore offerta", o Rush από τους κορυφαίους! (για να είμαι ειλικρινής μου άρεσε περισσότερο από τον Κόλιν Φερθ στο "Λόγο του βασιλιά").
      Πριν 3-4 χρόνια έβλεπα μια αγγλική εκπομπή με τον Γκόρντον Ράμσεϊ -όχι Μάστερ Σεφ και τέτοια- και θυμάμαι ότι δεν έβριζε!

      Διαγραφή
  3. Το βίντεο είναι τουλάχιστον απολαυστικό! Ποσο δίκιο έχει! Τη φριτατα τη δοκίμασα κι εγώ, λίγο παραλλαγμένη, πάντως είναι πεντανόστιμη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρύσα καλημέρα!
      Κι εγώ τη φριτάτα την έφτιαξα ελαφρώς παραλλαγμένη (δεν έβαλα τέτοιες πατάτες απλά έκοψα σε μεγάλα κομμάτια μια κλασική πατάτα...Τριπόλεως!) αλλά μου άρεσε πολύ κυρίως λόγω της παρουσίας του μπρόκολου! Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο νόστιμο σε μια ομελέτα!
      Ο Γκάφιγκαν έχει δίκιο, και καλά κάνει και τα λέει! Για να είμαι ειλικρινής στα ξένα food blogs έβλεπα συνέχεια συνταγές με kale, παντού kale, σε μακαρονάδες, σε σαλάτες, σε πίτες, σε πίτσες... Έλεος! Βέβαια έχουμε κι εμείς εδώ τις εκάστοτε μανίες μας- υπάρχουν παραδείγματα!

      Διαγραφή
  4. Bλέπω έγινε χαμός με την Martha. Μιλάμε και η φωτο αλλά και το περιεχόμενο είναι χάλια.
    Οι δικές σου φωτογραφικές υπερπαραγωγές είναι κλάσεις ανώτερες..χιχι

    Ωραία η κολοκυθόπιτα φαίνεται. Αλλά και οι άλλες συνταγές. Πολύ καλές

    ΤΟ βιντεάκι σούπερ, με χιούμορ αλλά και με αληθειες.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριον καλημέρα!
      Ναι αναμφισβήτητα οι δικές μου φωτογραφίσεις είναι ..."υπερπαραγωγές" (που να δεις εκείνη της επόμενης ανάρτησης!!!)
      Χαίρομαι που άρεσε το βίντεο με τον Γκάφιγκαν. -ιδιαίτερα εκεί που λέει για όλες εκείνες τις μόδες με το γάλα. Πόσο δίκιο έχει! (Βασικά ο τύπος είναι stand up comedian, ένα είδος που οι Αμερικανοί ξέρουν καλά).

      Διαγραφή
  5. Ακόμη γελάω με τον Jim Gaffigan... O γνωστός one and only Gordon!!! Επιεικώς απαράδεκτη η φωτογραφία της σαλάτας της Mrs Stewart!!! H φριτάτα δελεαστική, όπως και η βινεγκρέτ...για τα παρακάτω ένα μεγάλο ευχαριστώ!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία καλημέρα!
      Εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω! Οι αναρτήσεις σου ήταν η αφορμή να επανεκτιμήσω τα δικά μας γλυκά! (Γιατί καλά τα τσιζκέικ και τα μπανόφι, αλλά σαν τα δικά μας σιροπιαστά δεν έχει!) Μόλις φτιάξω το σαραγλί θα στείλω μήνυμα!

      Διαγραφή