Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Σκόρπιες σημειώσεις (#3)

On a sunny Sunday afternoon!

Τι διαβάσαμε, τι βρήκαμε ενδιαφέρον, τι μας άρεσε, τι μας έκανε εντύπωση κι είχε -άμεσα ή έμμεσα- γαστρονομικό ενδιαφέρον:

Πριν από αρκετά χρόνια, στην κρατική τηλεόραση παρουσιάστηκε μια εκπομπή μαγειρικής με τον τίτλο ''Inferno''. Προσωπική εκτίμηση είναι ότι η συγκεκριμένη εκπομπή είναι μακράν η καλύτερη κι η πιο πρωτότυπη εκπομπή μαγειρικής που είδαμε ποτέ σε ελληνικό κανάλι. Δεν ξέρω αν την θυμάστε. Το σίγουρο είναι ότι από τότε δεν είδαμε ξανά κάτι πρωτότυπο και διαφορετικό να μαγειρεύεται στα πλατό των καναλιών. Το ''Inferno'' παρουσίαζε η Αντιγόνη Αμανίτου, μια από τις πιο φινετσάτες και σίγουρα πιο γκουρμέ κατοίκους των Αθηνών.  Η κα. Αμανίτου επέστρεψε λοιπόν στο προσκήνιο και μάλιστα ως σκηνοθέτης θεατρικού έργου με γαστρονομικό ενδιαφέρον! Δεν πηγαίνω συχνά στο θέατρο αλλά σίγουρα θα πάω να δω την ''Κουζίνα κι εξαρτήσεις'' - το οποίο απ'ότι διαβάζω είναι non-stop hit στο Παρίσι!

Μου αρέσει πολύ -μα πάρα πολύ!- που ο Γαστρονόμος στο νέο του τεύχος έχει αφιέρωμα στον τραχανά! Είναι ένα αγαπημένο, καθαρά ελληνικό ζυμαρικό το οποίο τιμώ συχνά πυκνά αλλά ποιος θα το φανταζόταν ότι θα μπορούσε να μαγειρευτεί με τόσο διαφορετικούς τρόπους! Ήδη έχω βάλει κάποιες συνταγές στο μάτι! Μπράβο στην συντακτική ομάδα του περιοδικού!

Είναι από εκείνες τις στιγμές που ευχόσουν να μπορούσες να απλώσεις το χέρι σου στην οθόνη και να αρπάξεις ένα από εκείνα τα απίστευτα σοκολατένια brownies με την ρευστή καραμέλα που ετοίμασε η Deb του Smitten Kitchen!
Ή εκείνο το τηγάνι το γεμάτο με όλα τα καλούδια της θάλασσας που είχε την τύχη να δοκιμάσει η Μαρία στο Αμάλφι!



Δοκιμάσαμε το Αηδάνι  2011 του Αργυρού με κινέζικο delivery και διαπιστώσαμε ότι ο συνδυασμός δεν ήταν καθόλου, μα καθόλου άσχημος. Το κοτόπουλο σατάι και τα ημικαυτερά νουντλς δεν είπαν όχι στην ελληνική ποικιλία, αντιθέτως χάρηκαν πολύ για την γνωριμία! Κι εμείς κι ο ουρανίσκος μας επίσης!

Σε άλλες ειδήσεις, εστιατόριο στις Η.Π.Α. έκανε έκπτωση σε οικογένεια της οποίας τα παιδιά έκατσαν ήσυχα κατά τη διάρκεια του γεύματος! Με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου....κι έχουν ακούσει τα αυτιά μου, σκέφτομαι ότι δεν είναι κι άσχημη ιδέα!!

Ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα θέτει ο Μιχάλης Μιχαήλ στην Lifo  .

Και τέλος, περπατώντας σήμερα το πρωί κάπου στου Μακρυγιάννη ανακάλυψα ένα απίστευτα στενό δρομάκι! Το λάτρεψα!




Κι είδα αυτό στην ταράτσα ενός σπιτιού στο Θησείο:


10 σχόλια:

  1. Dear Crispy, απολαμβάνω πολύ τις σκόρπιες σημειώσεις σου και ανοίγω όλους τους συνδέσμους που προτείνεις σε αυτές. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων συμφωνώ και με τις τοποθετήσεις σου. Και μία διευκρινιστική ερώτηση: τι είναι αυτό στην ταράτσα του Θησείου? έχω μικρή οθόνη και δεν μπορώ να καταλάβω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Amelie
    Καλησπέρα! Είναι ένα μεταλλικό τέρας έτοιμο να κατασπαράξει το θύμα του! Δυστυχώς δεν το έχω φωτογραφήσει τόσο καλά όσο θα ήθελα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια. Οι ''σκόρπιες σημειώσεις'' μάλλον θα συνεχιστούν και θα προσπαθήσω να είμαι τακτική στις συγκεκριμένες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κορίτσι!! Αυτό με την έκπτωση θα με βόλευε πολύ αφού η μικρή μου έχει συνήθως αξιοπρεπή παρουσία στα εστιατόρια. Παρακαλώ να προωθηθεί η ιδέα σύντομα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέσποινα
    Καλησπέρα! Μακάρι να το υιοθετούσαν τα ελληνικά εστιατόρια. Και μπράβο στο κοριτσάκι σου! Μακάρι όλα τα παιδιά να ήξεραν να συμπεριφέρονται σωστά σε τέτοιους χώρους! Έχω δει απίστευτα πράγματα αλλά για να είμαι ειλικρινής τα παιδιά τα συγχωρώ και δεν με πειράζουν. Οι μεγάλοι είναι που πολλές φορές με βγάζουν από τα ρούχα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thanx a lot για την αναφορά στις σκόρπιες σημειώσεις σου! Πολύ μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία
    παρ'ολίγο να λιποθυμήσω όταν είδα εκείνο το tegame με όλα τα καλούδια της θάλασσας! Λατρεύω τα θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ανάρτησή σου είναι σαν τις σύντομες ειδήσεις του ενός λεπτού..μόνο που οι δικές σου είναι πολύ πιο ενδιαφέροντες.

    Την εκπομπή με την Αντιγόνη Αμανίτου ούτε που την έχω δει..δεν θυμάμαι καν να την έχω πετύχει..κρίμα όπως λες αν ήταν αξιόλογη.

    Αυτό με το εστιατόριο και την ''καλή διαγωγή'' των παιδιών πολύ μου άρεσε. Μεγαλώσαν τα δικά μου τώρα (πρέπει να ζητήσω αναδρομικά μιας και πάντα ήταν πολύ ήσυχα και αξιοπρεπή όταν ήταν έξω..:))

    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Marion
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια! Θα προσπαθήσω να τις συνεχίσω τις σκόρπιες σημειώσεις, έτσι κι αλλιώς ενδιαφέροντα κι ενίοτε παράξενα γαστρονομικά νέα πάντα υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλησπέρα! πολύ μ'αρεσε η περιήγησή σου στις κρυφές γωνιές της Αθήνας!
    Υπάρχει και ένα παρόμοιο στενάκι στο Παγκράτι κοντά στον Αγιο Αρτέμιο και κάθε φορά που πέρναγα από εκεί καθόμουν και παρατηρούσα την γειτονίτσα...(ελπίζω να υπάρχει ακομα, έχω να περάσω 6-7 χρόνια τουλάχιστον).
    Πραγματικά βάλε και άλλες τέτοιες φωτογραφίες από τέτοιες γειτονιές αν έχεις...είναι ο μόνος λόγος που νοσταλγώ τα χρόνια που ήμουν στην Αθήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. loulou
    Καλημέρα! Σε επόμενες αναρτήσεις θα έχω κι άλλες φωτογραφίες από τις γειτονιές της πόλης, όπως και φωτογραφίες από αγαπημένα κτίρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή