Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Καλή χρονιά!

Καλή, δημιουργική και ...νόστιμη χρονιά σε όλους! Πάνω απ'όλα υγεία -το πολυτιμότερο αγαθό- για όλους σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Ας οπλιστούμε, αυτόν τον νέο χρόνο, με υπομονή -πώς αλλιώς να αντέξει κανείς τα όσα κατάπτυστα συμβαίνουν στην πολιτική σκηνή αυτού του τόπου! Κι ας οπλιστούμε με κάτι πολύ απλό, που παρ' ολίγο να ξεχάσουμε τον προηγούμενο χρόνο: ένα αυθόρμητο, ζεστό, ειλικρινές χαμόγελο. Με γεμάτες ή άδειες τσέπες είναι το καλύτερο φάρμακο.  Smile and the whole world smiles with you, που λέει και το άσμα.




Το blog θα επανέλθει ευθύς μόλις συνέλθει από μια σπάνια ''ασθένεια'' που ακούει στο όνομα....''οξεία τεμπελίτιδα''. Λέγεται ότι χτυπά συχνά food bloggers  αλλά μέχρι στιγμής το μοναδικό θύμα αυτής της πανάνγνωστης ασθένειας είναι η υποφαινόμενη. Τα συμπτώματα εκδηλώνονται κυρίως την εορταστική περίοδο όπου ο ''ασθενής'' ...τεμπελιάζει εξ ου κι η ονομασία της ασθένειας!!



Σημείωση: Η βασιλόπιτα ήταν από τον Κωνσταντινίδη κι ήταν εξαιρετική!

10 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά!!!!

    (έχω κολλήσει και εγώ την σπάνια ασθένεια που αναφέρεις, σε νιώθω....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @green mixer
    Κάτι μου λέει ότι είμαστε τα μοναδικά της θύματα!! :-))
    Καλή χρονιά, δημιουργική και πάντα νόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Χρονιά!!
    Α κι εγώ σιγά σιγά προσπαθώ να αναρρώσω από αυτή την αρρώστια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά κι ευτυχισμένο το 2013!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Crispy Καλή κ ευτυχισμένη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά!
    Συντομα να αναρρώσεις από την "ασθένειά" σου !! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ξανθή
    @Μάριον
    @Έρη
    @Χρυσαυγή

    Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας. Εύχομαι ό,τι καλύτερο, δημιουργικό και πιο νόστιμο για τη νέα χρονιά!
    Προσπαθώ να ''αναρρώσω'' αλλά....!!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη! Όσο για την τεμπελίτιδα...δε νομίζω να είσαι η μόνη, εγώ ειδικά ασθενώ συχνά από τη συγκεκριμένη ίωση η οπόια με χτυπάει σε διάφορους τομείς, π´οτε στη δουλειά, πότε στο σπίτι κλπ. Έχει πολλές παραλλαγές ο ιός, υπομονή, θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Crispy μου, το παθαίνω και εγώ συχνά, πολύ συχνά θα έλεγα.
    Ελπίζω να συνέλθεις γρήγορα να μας προτείνεις και καμία ταινία.
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Amelie
    @Γιώτα
    Καλή χρονιά!
    Επανακάμπτω οσονούπω γιατί έχω διάθεση για ...λίγη γκρίνια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή