Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

2

Κι έτσι τούτο το αλλοπρόσαλλο αλλά πάντα ταπεινών προθέσεων blog έκλεισε δύο χρόνια παρουσίας στην μπλογκόσφαιρα.
Θυμάμαι όταν πρωτοξεκίνησα το blogging , ο σύντροφος έκανε την εύλογη ερώτηση ''Και τι θα γράφεις;'' . ''Εεεε , χχμμμμμ , ξέρεις τώρα , λίγο φαγητό , λίγο Woody .....'', ήταν η ασαφής απάντησή μου . Κούνησε το κεφάλι του σκεφτικός και με άφησε μπροστά στον υπολογιστή να ...αυτοθαυμάζομαι για την καταπληκτική ονομασία που είχα βρει για το νέο μου απόκτημα! Εκτός από το όνομα , η άλλη φαεινή ιδέα που μου προέκυψε τότε ήταν ...να αφεθώ στην μπλογκόσφαιρα...κι όποιος με βρει! Δεν έδινα σημεία ζωής , καθόμουν σα ναυαγός σε ερημονήσι και περίμενα να περάσει κανένας blogger να μου πει ένα ''γεια'' , αλλά μάταια περίμενα , δεν περνούσε κανείς. Επίσης μάταια προσπαθούσε να μου εξηγήσει ο σύντροφος οτι δεν γινόταν έτσι η δουλειά. Βλέπετε , δεν το είχα πει σε κανέναν , δεν έστελνα σχόλια σε κανέναν.  Εγώ όμως επέμενα κι έτσι για μήνες βολόδερνα μόνη κι έρημη στην μπλογκόσφαιρα. Μέχρι που υπέκυψα κι έστειλα ένα ενθουσιώδες σχόλιο στον Tom για μια ανάρτηση που είχε κάνει για έναν ηθοποιό που αγαπώ πολύ , τον Philip Seymour Hoffman. Έτσι αυτό το πρώτο σχόλιο υπήρξε η αφορμή να βγω από το καβούκι μου και να αρχίσω να δίνω δειλά δειλά το παρόν.
Και να'μαι.
Αγαπητές/αγαπητοί θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ για την παρέα που μου κρατάτε αυτά τα δύο χρόνια και κυρίως να σας ευχαριστήσω για την ανοχή και τις αντοχές σας. Δεν είμαι κι ο πιο εύκολος άνθρωπος στον κόσμο , ιδιόρρυθμη , γεμάτη εμμονές ,ενοχλητικά κυνική - ούτε κι οι δικοί μου άνθρωποι δεν με αντέχουν ώρες κι ώρες . Έχει μείνει στην ιστορία το τριήμερο γλέντι που έστησαν τα αδέρφια μου όταν έφυγα από το σπίτι για σπουδές!
Σας εκλιπαρώ ,μην τρομάζετε με τις περιγραφές που σας δίνω. Μπορεί να είμαι ανυπόφορη , αλλά μαγειρεύω καλά και συχνά πυκνά φτιάχνω υπέροχα κέικ , ιδανικά για να συνοδεύσετε καφέ ή τσάι , το οποίο θα σιγοπίνετε πρωί ή απόγευμα , στο σπίτι ή τη δουλειά , ακούγοντας ράδιο ή ένα καλό cd. Το σημερινό μας γλυκό  είναι ... μια αποθέωση! Το εννοώ , δεν υπερβάλλω...Μα , αγαπητές/αγαπητοί μου, υπερέβαλα εγώ ποτέ....;;;

Κέικ μελιού με αχλάδι




Υλικά

4 (ή και 5 ανάλογα με το μέγεθος ) αχλάδια williams
229 γρ αλεύρι
100 γρ μέλι
80 γρ ζάχαρη καστανή
150 ml γάλα
120 γρ βούτυρο
1 κουταλάκι μαγειρική σόδα
3/4 κουταλάκι κανέλα σε σκόνη
3/4 κουταλάκι τζίντζερ σε σκόνη
το χυμό ενός λεμονιού


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.
Στρώνουμε με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος ένα ταψί διαμέτρου 20 εκ. περίπου. Βουτυρώνουμε το χαρτί και πασπαλίζουμε με λίγη καστανή ζάχαρη.




Καθαρίζουμε και κόβουμε τα αχλάδια σε φετούλες , τις οποίες ραντίζουμε με το χυμό λεμονιού και τις απλώνουμε όμορφα όμορφα (σαν κέντημα!!) πάνω στο χαρτί.
Σε μια μικρή κατσαρόλα ζεσταίνουμε σε χαμηλή φωτιά το βούτυρο με το μέλι (ίσα να λιώσει το βούτυρο όχι περισσότερο)
Σ' ένα μπωλ χτυπάμε (όχι με μίξερ) το αυγό με το γάλα και τη σόδα. Σ' ένα άλλο μπωλ ανακατώνουμε το αλεύρι με την κανέλα και το τζίντζερ. Προσθέτουμε στο αλεύρι το γάλα , το βούτυρο με το μέλι και τη ζάχαρη και χτυπάμε με το χτυπητήρι των αυγών μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα. Το ρίχνουμε ΄στο ταψί πάνω από τα αχλάδια και ψήνουμε για 50 λεπτά περίπου. Αφήνουμε να κρυώσει λίγο -5 έως 10 λεπτά- και μετά ξεφορμάρουμε.


Υ.Γ.: So this was fun.................

17 σχόλια:

  1. Να ζήσει το μπλογκ σου και χρόνια του πολλά! Μας έχει προσφέρει πολλές νοστιμιές και μας έχει μάθει ακόμη περισσότερα, γύρω από τη μαγειρική!
    Το σημερινό κέικ είναι καταπληκτικό, έχεις δίκιο!!Λατρεύω τα αχλάδια!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι πάντα δήμιουργίες και νοστιμιές!
    Καλώς σε βρήκα Crispy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. emmanouela ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Ναι , με τα αχλάδια έχω πάθει παράκρουση -οι εμμονές που έλεγα! Έχω βρει κι άλλη συνταγή που θα προσπαθήσω να ανρτήσω σύντομα!





    eva καλώς όρισες κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά λοιπόν!
    Τα αχλάδια δέρνουν πάρα πολύ ωραία με τη σοκολάτα,καμιά συνταγή σοκολατόπιτας με αχλάδια σας βρίσκεται Miss Crispy;
    Εμμμ θέλω να σε ρωτήσω από καιρό...είσαι μέτοχος του Sale e Pepe ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xa xa xa ! Αγαπητέ δεν είμαι μέτοχος πουθενά ...δεν μου το επιτρέπει το κόμμα!!! (πλάκα κάνω!)
    Αλλά όπως βλέπεις είμαι φανατική αναγνώστρια του περιοδικού και ''κλέβω'' από αυτό ασυστόλως ...αλλά διακριτικά πάντα!!!
    Το ''cook and feed'' ένα ελληνικό blog είχε σοκολατόπιτα με αχλάδι εδώ: http://cookandfeed.blogspot.com/2010/10/blog-post_11.html.

    Λατρεύω το συνδυασμό αχλάδι-σοκολάτα. Έχω κι εγώ ένα τέτοιο κέικ...κάπου...ψάξε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα εκατοστήσει τα χρονάκια το μπλογκ σου (λέμε τώρα:)
    Ευχαριστώ και για την αναφορά στο προηγούμενο σχόλιο!
    Μου αρέσει να σε διαβάζω, δεν σχολιάζω πάντα, τώρα πια είναι τόσα πολλά αυτά που διαβάζω, σχολιάζω μόνο όταν έχω κάτι να πω. Βαρέθηκα να λέω συνέχεια, μπράβο πολύ ωραίο φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά για το όμορφο μπλόγκ σου Crispy μου!! Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική όπως είσαι και τώρα και να συνεχίσεις να γράφεις γιατί εγώ προσωπικά όταν 'περνάω' από το μπλόγκ σου χαίρομαι πολύ να σε διαβάζω..!!

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα εκατοστήσεις και να παραμείνεις πάντα crispy, με τη φρεσκάδα που διακρίνει το γραψιμό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @lg (α)διακριτικότατα!!!



    @big mama. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σας λόγια. Όταν κάτι μου αρέσει το λέω και το μεταδίδω και το δικό σας μπλογκ μου αρέσει! Πάντως συμφωνώ μαζί σας όσον αφορά τα σχόλια.





    @picky. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές! Χαίρομαι που σου κρατώ καλή συντροφιά!




    @tom. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ. Εεεεε , δεν χρειάζεται να πω ότι είσαι η μεγάλη μου αδυναμία! Cheers mate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρονια πολλα λοιπον κι ευχομαι ακομη καλυτερη συνεχεια!

    Θα το κανω αυτο το κεϊκ τις επομενες μερες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kalhmera Crispoula!

    να τα εκατοστήσεις! Σ' ευχαριστούμε κι εμείς που μας κρατάς(υπέροχη και νοστιμότατη) παρέα, που κάνεις τα σάλια μας να τρέχουν όταν πίνουμε τον καφέ μας στη δουλειά, που μας δίνεις έμπνευση για τις μέρες που δεν έχουμε ιδέα τι να φτιάξουμε (έχω κάνει ουκ ολίγες φορές το πέστο με καρύδια, που είναι θε-ι-κο), που μας φτιάχνεις τη διάθεση με το πικάντικο και πάντα crispy χιούμορ σου!

    Κeep it up!!

    Filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mike .Καλημέρα! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Το κέικ , ως προς την εκτέλεση του , είναι αυτό που λένε οι Άγγλοι...a piece of cake! Πανεύκολο!





    @foteini. Καλημέρα! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια! Πραγματικά αυτή η σπαγγετάδα με έχει σώσει κι εμένα ουκ ολίγες φορές, όταν θέλω κάτι νόστιμο και γρήγορο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Crispy να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου!
    Μήπως είπα πολλά χρόνια όμως;
    Εε, αν δεν είναι πολλά, ας είναι τουλάχιστον καλά!
    Τώρα που είπες κυνική -αν και είναι η τελευταία λέξη που θα μου ερχόταν στο μυαλό αν μου ζητούσες να σε περιγράψω- θυμήθηκα κάτι που είχε πει ο (αγαπημένος) Όσκαρ Ουάιλντ, πως κυνικός είναι κάποιος που ξέρει την τιμή των πάντων και την αξία κανενός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. vipera ε , καλά δεν το βλέπω και για πολλά ακόμα!!!
    Εντάξει , δεν ξέρω αν είμαι τόσο κυνική αλλά έχω την τάση να ''σπάω κόκαλα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μια καλημερα κι απο μενα, το κεικ σου... φαινεται τελειο και... θα το δοκιμασω σιγουρα, το ποτε δεν ξερω. οσο για τα υπολοιπα... δεν ασχολουμε ποτε με την αποψη των αλλων. θα σε γνωρισω με τον καιρο και...
    αν αντεξουμε η μια την αλλη...
    θα ειμαστε εδω να τα λεμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελευθερία καλημέρα και καλωσόρισες! Αχ , εγώ δεν αντέχομαι το ομολογώ! Μαγειρεύω καλά αλλά είμαι ανυπόφορη! Δες τις συνταγές μου αλλά μην δίνεις ιδιαίτερη σημασία στα γραπτά μου!! (πλάκα κάνω)
    Το κέικ είναι πανεύκολο. Η μόνη -ας την πούμε- φασαρία είναι η ετοιμασία των αχλαδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή