Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Grab a crab pasta!

Το καλοκαιράκι πλησιάζει - μάλλον ζορίζεται λίγο τις τελευταίες μέρες!- καιρός φαντάζομαι , για γρήγορες , εύκολες και νόστιμες μακαρονάδες στο μπαλκόνι ! Λοιπόν , απ'ότι ακούγεται το concept μπαλκόνι θα ''παίξει'' πολύ φέτος λόγω της οικονομικής κρίσης. Εντάξει , δεν είναι κι άσχημα , μαζευόμαστε 5-6 φίλοι ή και περισσότεροι, βάζουμε ωραία μουσική (όχι σε ψηλή ένταση!), στρώνουμε στο τραπέζι ωραίες λιχουδιές, πίνουμε καλό λευκό ή ροζέ κρασί, λέμε και καμιά....φιλοσοφία για να περάσει η ώρα  ... Ε , προσοχή εδώ! Όταν περνά η ώρα μην το παρατραβάτε. Στο δίπλα , κάτω , πάνω , παραδίπλα , απέναντι διαμέρισμα , υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν διακαώς να κοιμηθούν! Λυπηθείτε τους , έχει πάει 3 το πρωί! 4 ! 5! Και κάποιοι από αυτούς σηκώνονται στις... 6. Από την άλλη μπορεί να μένετε σε βιλάρα με κηπάρα και πισινάρα (πόθεν έσχες έχετε κάνει;) οπότε κανένα πρόβλημα, το σπίτι του γείτονα είναι μισό χιλιόμετρο μακριά (αναρωτιέμαι αν τούτο το ''πτωχό πλην τίμιο'' blog διαθέτει τόσο πλούσιους αναγνώστες!!!).
Παραταύτα αγαπητοί μου , το ''ζουμί'' της υπόθεσης είναι οι νόστιμες σπαγγετάδες και ...''Τι είν' ο κάβουρας , τι είν' και το ζουμί του''! Δεν ξέρω αν έχετε αδυναμία στο εν λόγω οστρακοειδές -προσωπικά λατρεύω όλα τα οστρακοειδή. Ξέρω , ξέρω , μάλλον θα αρχίσετε να γκρινιάζετε ''Τι μας λες Crispy , τέτοιες μέρες χαλεπές , έχουμε κρίση και τα οστρακοειδή κοστίζουν'' . Λοιπόν αγαπητοί μου δεν ξέρω τι θα κάνετε εσείς αλλά εγώ , τουλάχιστον όσον αφορά τα γαστρονομικά , θα πάω αντίθετα στο ρεύμα , όπως ο κάβουρας που τρέχει ανάποδα! Λυπάμαι , παίδες , η κρίση είναι κρίση , αλλά το καλό φαγητό πρέπει να παραμείνει καλό φαγητό! Κι ας κοστίζει! Δεν θα ρίξω την ποιότητα , ούτε θα κόψω ...διάφορες ακριβές λιχουδιές!
Αρκετά όμως φλυάρησα .....ε , όχι , ένα λεπτό! Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι τούτο το ''ταπεινό πλην όμως τίμιων προθέσεων'' blog θα υποστεί ριζική ανακαίνιση το καλοκαίρι! Θα αποκτήσει άλλον αέρα , μιαν eleganza , μια σειρά τελοσπάντων γιατί είναι κάπως χαοτική η κατάσταση! Το πήρα απόφαση βέβαια ότι δεν θα γίνω ποτέ η  Nigella Lawson της Ελλάδος (είναι ολοφάνερο ότι...υπολείπομαι σε πολλά ...σημεία!) οπότε είπα να βελτιώσω τούτο το crispy blog - υπόσχομαι ότι θα βελτιώσω και τις άθλιες φωτογραφίσεις μου!!!
Σπαγγετάδα γρήγορα , Crispy!!!! At once!

Σπαγγετίνι με ψίχα καβουριού
(παραλλαγή από συνταγή του Gordon Ramsay)





Υλικά (για 4 άτομα)
4 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1 πιπεριά τσίλι ψιλοκομμένη (αφαιρέστε τους σπόρους)
2 σκελίδες σκόρδο
1/2 φλιτζάνι μαϊντανό ψιλοκομμένο
2 κονσέρβες ψίχα καβουριού (εντάξει , κοστίζουν αλλά πάει στα κομμάτια δεν θα το τρώτε και κάθε μέρα! Μα τι μουρμούρα είναι αυτή σήμερα!)
1 πακέτο σπαγγετίνι.
Το χυμό ενός λάιμ
αλάτι και πιπέρι (φρεσκοτριμμένο)
Σε τηγάνι σε μέτρια φωτιά σωτάρετε το σκόρδο , το φρέσκο κρεμμυδάκι και την πιπεριά. Εν τω μεταξύ βράζετε το νερό για τα ζυμαρικά. Μόλις βράσει , ρίχνετε αλάτι και τα ζυμαρικά. Προσοχή , τα συγκεκριμένα ζυμαρικά δεν αργούν να βράσουν καθότι ψιλά. Παίρνετε λίγο από το νερό που βράζει με τα ζυμαρικά και το ρίχνετε στο τηγάνι όπου σωτάρετε τα υπόλοιπα υλικά. Σε αυτά προσθέτετε τον κάβουρα (και το ζουμί που έχει η κονσέρβα , είναι το καλύτερο!) ανακατώνετεκαλά και βγάζετε από τη φωτιά. Μόλις είναι έτοιμα τα ζυμαρικά , τα στραγγίζετε και τα πρσθέτετε στο τηγάνι. Ανακατεύετε μια φορά. Προσθέτετε τον μαϊντανό , τον χυμό , μπόλικο πιπέρι και σερβίρετε αμέσως. 
Μάλλον μ'ένα ασύρτικο στην κατάλληλη θερμοκρασία!




Ο κάβουρας στην κορυφή (της νοστιμιάς!)

10 σχόλια:

  1. Crispy μου, τα σπαγγέτι είναι το αγαπημένο μου φαγητό, μπορώ να ζήσω μόνο με μακαρονάδες!! Και βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την καβουρόψιχα! Καλή μας όρεξη, λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά μην έρθε ποτέ το καλοκαίρι! Δικαιολογείται τέτοιος καιρός Μάιο μήνα;
    Εγώ που έχω μια βίλα (έχει και πισίνα!) πειράζει αν βάλω λίγο πιο δυνατά τη μουσική; Θα με συγχωρήσουν οι αγαπητοί γείτονες;
    Παρόλο τον άσχημο καιρό Crispy ένα θαλασσινό αεράκι φύσηξε στο βουνό... Και guess what! Μυρίζει καβούρι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mmm, μύρισε καλοκαιράκι (και καβουράκι χεχεχε)! Αλήθεια όμως από πού παίρνεις την καβουρόψιχα; Σούπερ μάρκετ; Μαγαζί με θαλασσινά; Ντελι;

    ΦΙλιά!
    Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμμανουέλα έρχονται κι άλλες μακαρονάδες οσονούπω! Τις λατρεύω! Η μητέρα μου , μού λέει ότι υπήρχε μια εποχή -μικρή ήμουν εγώ δεν το θυμάμαι- που έτρωγα μόνο ζυμαρικά!




    vipera σοβαρά έχετε πισίνα;;; Μην ανησυχείς κι εγώ ενίοτε ''τσιτώνω'' τη μουσική -πάντα βέβαια εκτός ωρών κοινή ησυχίας!




    foteini όταν έχω χρόνο αγοράζω κατεψυγμένο καβούρι , το βράζω και το καθαρίζω μόνη μου. Ελλείψει χρόνου , στρέφομαι προς τις κονσέρβες μάρκας Geisha. Είναι πολύ καλές - η καβουρόψιχα είναι τυυλιγμένη σε χαρτί- κι όπως έγραψα ποτέ δεν πετάω το ζουμί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nαιιιιιιι, θέλω κι άλλες μακαρονάδες!!!

    Εγώ έχω πισίνα στο γραφείο που εργάζομαι και το προτιμώ, γιατί την χαίρομαι χωρίς να την πληρώνω!!!!
    Όμως δεν με τρελαίνουν πια οι πισίνες, δεν θα έβαζα στο δικό μου σπίτι!! Καλύτερα να έχω τη θάλασσα 3 βήματα μακριά!
    Καλημέρα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμμανουέλα κι εγώ θέλω θάλασσα επειγόντως!!! Να είμαι με τις ώρες αραγμένη σε μια παραλία και να ακούω τον παφλασμό των κυμάτων.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλιστα Crispy! Μια μέρα που έβρεχε, η Γκρέις έσκαψε ένα λάκκο στην αυλή και τσαλαβουτούσε στις λάσπες το γουρούνι! Τότε αποκτήσαμε και την πολυπόθητη πισίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. vipera δεν ξέρεις τι γέλια έχω κάνει με το σχόλιο σου!!!! Ο Π φρίκαρε τελείως όταν έμαθε ότι σε είχα ρωτήσει για την πισίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. crispy εγώ δεν τρελαίνομαι για οστρακοειδή, αλλά τρελαίνομαι για μπαλκονοκατάσταση. Χαίρομαι που με αφορμή την κρίση μας πρήζουν να μην βγαίνουμε πολύ έξω γιατί περνάω καλύτερα σε σπίτια, με χαλαρή διάθεση, ποτά, παιχνίδια και ταινίες (το ξέρω δεν είμαι και πολυ εξτριμ τυπος). Η μακαρονάδα πάντως είναι πολυ δελεαστική ως προς την εμφάνιση, ζωγράφισες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. zekia εγώ να δεις πόσο εξτρίμ είμαι! Το καλύτερο μου είναι , τώρα το καλοκαίρι , τα απογευματάκια να κάθομαι στο μπαλκόνι με ένα βιβλίο στο ένα χέρι κι ένα δροσερό ελαφρύ κοκτέιλ στο άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή